[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

ثبت نام دوره 

اگر به صورت آنلاین نمی توانید پرداخت کنید
شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۶۵۸۱۷۹۸ بانک ملت
شماره حساب: ۱۴۰۲۰۰۵۳۸۵ ناصر محمدی جلالی
سپس فرم  ثبت اطلاعات دوره آموزشی را پر کنید

ثبت نام دوره

کلاس آموزش طرح‌ریزی فرآیندهای نگهداری و تعمیرات
هزینه سرمایه‌گذاری و شرکت در این دوره:

RIAL 250,000 – خرید
مدیریت نگهداری و تعمیرات به زبان تصویر

شروع دوره چگونه است؟ از هر زمانی که شما در دوره ثبت نام کنید لینک دانلود جزو و مستندات مربوط به آن را دریافت می کنید و دوره برای شما آغاز شده است. بعد از انجام عملیات خرید و پرداخت به سایت مجدد ارجاع داده می شوید و لینک دانلود فایل یا فایل های دوره (شامل پاورپوینت به شکل شواسلاید و برخی از دوره ها همراه با فایل‌های PDF تکمیلی است) را دریافت می کنید.

صدور گواهینامه: برای این دوره گواهی نامه صادر می شود گواهینامه شامل ۱۶ ساعت آموزش معادل ۲ روز است (در صورت تقاضا برای صدور گواهینامه فرم – تقاضا صدور گواهینامه – را بعد از گذراندن دوره پر فرمایید.)

این کلاس جزو کلاس های پایه و کلیدی در نگهداری و تعمیرات می باشد در تمامی مشاوره هایی که درکارخانجات داشته ایم این کلاس حتما برگزار می شود.با آنکه اکثر سازمانها با وجود چندین سال سابقه در نت تمایل دارند از این کلاس بگذرند و سریعا کلاس نت برنامه ریزی شده را طی کنند ما وسواس زیادی در برگزاری این کلاس داریم تا بتوانیم به مخاطبان پایه صحیح از مفاهیم و تعاریف نت ارائه دهیم اگر به مفاهیم کلیدی اقدامات موردی ، اصلاح ، اصلاحی ، پیشگیرانه ، پیش بینانه و بهبود در یک سیستم مدیریتی آشنا باشیم سطح بندی سیستم های مدیریت نت بسیار سهل است.یا اینکه تفاوت روش اجرای نت با دستورالعمل های نت را بدانید در تهیه آنها دقت و صحت بیشتری را بخرج می دهید.

عنوان دوره : مفاهیم و مبانی نگهداری و تعمیرات

اهداف دوره

  1. تشریح تعاریف و اصطلاحات مبانی نگهداری و تعمیرات
  2. آشنایی با سطوح نگهداری و تعمیرات و جایگاه آن در سازمان
  3. آشنائی با چرخه نگهداری و تعمیرات
  4. هرم مستندات نگهداری و تعمیرات
  5. تبیین نقش شاخص های نگهداری و تعمیرات

مخاطبین دوره

  1. مدیران و کارشناسان واحد های نگهداری و تعمیرات
  2. مدیران و کارشناسان واحد های برنامه ریزی سازمان ها

سرفصل دوره

  1. چالش های صنعت و نت
  2. عارضه یابی نت سازمان
  3. تعریف پایه نگهداری و تعمیرات
  4. تاریخچه تکاملی نت
  5. انواع اقدامات در سیستم مدیریتی
  6. تشریح انواع نگهداری و تعمیرات
  7. نگهداری و تعمیرات با زبان تصویر
  8. نمودار ارتباط انواع سیستم نت
  9. سطح نیاز نت سازمان
  10. ساختار سازمانی واحدهای نت
  11. چرخه اجرای نگهداری و تعمیرات
  12. دیاگرام مستندات نت سازمان
  13. روش اجرائی نت
  14. انواع دستورالعمل های نت
  15. فرم های اجرایی نت
  16. تفاوت بین روش اجرایی و دستورالعمل
  17. جایگاه شاخص ها نت و انواع آن
  18. بررسی دو شاخص MTBF , MTTR
  19. معرفی کتابهای نگهداری و تعمیرات
  20. معرفی سایتهای اینترنتی برتر در نت

کارگاه عملی دوره آموزشی را انجام داده و اطلاعات را از طریق فرم ارسال کارگاه دوره آموزش نت ارسال نمایید.

پرسش و پاسخ دوستانی که در دوره شرکت کرده اند در قسمت پایین سوالات خویش را طرح نمایند و منتظر پاسخ باشند.

خدمات مدیریت نگهداری و تعمیرات PM و دارایی‌های فیزیکی PAM

۱٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات MKMS مخصوص صنایع بزرگ و حرفه ای ، تحت وب و شبکه سازمان ، مطابق استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴

۲٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات PMworks برای صنایع متوسط و کوچک ، تحت شبکه ، مطابق استانداردهای نگهداری و تعمیرات

10 پاسخ
    • ناصر جلالي
      ناصر جلالي گفته:

      سلام ایمیل بزنید عنوان دوره و نام و نام خانوادگی را اعلام کنید فوروارد می کنم به همکاران برایتان صادر نمایند

      پاسخ
  1. سید مسعود موسوی
    سید مسعود موسوی گفته:

    با سلام و احترام
    فایل پاورپوینت دوره را مطالعه کردم ولی نتوانستم کارگاه دوره را پیدا کنم
    لطفا راهنمایی فرمایید
    متشکرم

    پاسخ
    • ناصر جلالي
      ناصر جلالي گفته:

      با سلام و احترام
      برخی از دوره ها از جمله این دوره کارگاه اجرایی ندارد و برخی از دوره ها کارگاه دارد که در خود دوره کارگاه اعلام شده است
      موفق باشید

      پاسخ
  2. لبخند
    لبخند گفته:

    سلام آفای مهندس من در ۱۰ دوره ثبت نام کردم ولی با وجود علاقه به مطالعه، به دلیل مشغله کاری نتوانستم فایل ها را تا کنون مطالعه کنم. در تاریخ ۲۱ فروردین ثبت نام کردم. آیا برای ارسال کارگاه ها محدودیت زمانی وجود دارد؟ اگر وجود دارد خواهشمندم زمان زیادی را در نظر بگیرید. با تشکر از توجه شما

    پاسخ
  3. سید علی اکبر صدقی
    سید علی اکبر صدقی گفته:

    با سلام خدمت استاد گرامی . چند سئوال از دوره مفهیم نت داشتم .
    ۱- منظور شما از چالشهای نگهداری و تعمیرات چیست؟ چرا بحث پیمانکاران را جز چالشهای نگهداری و تعمیرات گذاشته اید . ؟
    ۲- آیا چالشهای نگهداری و تعمیرات جزء مفاهیم نت است ؟
    ۳- در مورد مثال ابر و سقف تعمیرات موردی و اصلاح و اصلاحی چه فرقی با تعمیرات اضطراری و پیشگیرانه دارند . کدام کدام است ؟
    ۴- نمودار ارتباطات نت برنامه ریزی شده را متوجه نمی شوم. جهت حرکت کدام طرف است ؟ چرا نت کنش گرایانه در tpm دخالتی ندارد؟ چرا نت پیشبینانه همانند نت کنش گرایانه که کنار rcm است پایینتر است .؟
    ۵- چرخه اجرای نگهداری و تعمیرات منظور از استاندارد سازی فعالیتهای نت چیست ؟ مثلا در مورد یک عدد ولو یا شیر ۱۰ اینچ چگونه است ؟
    ۶- متوجه رابطه بین مدیریت دانش و نگهداری و تعمیرات نمی شوم ؟ مخصوصا در زمینه پیمانکاران
    ۷- دیاگرام مستندات نت چیست ؟ یعنی چه ؟ چرا چارت روند فعالیتها در نوک حرم قرار دارد. ؟
    ۸- منظور از شاخص KPI چیست ؟
    ۹- چرا رابط بین اهداف کلان و شاخص ها فرآیند نت است ؟

    پاسخ
    • سید علی اکبر صدقی
      سید علی اکبر صدقی گفته:

      سلام
      آیا جهت شرکت در دوره های TPM , RCM با توجه به شرکت اینجانب در دوره مفاهیم نت تخفیف شامل اینجانب می شود ؟
      لطفا ترتیبی دهید که بتوانم از فایلهای پاور پوینت کپی و جهت تحقیقات استفاده نماییم .
      با تشکر

      پاسخ
      • ناصر جلالي
        ناصر جلالي گفته:

        باسلام و احترام
        دوره هایی که شامل تخفیف می شود در بخش شناسنامه دوره لحاظ گردیده است ضمن اینکه برای کسانی که در چندین دوره (حداقل چهاردوره) در قبل شرکت کرده اند تخفیف دیده شده است.
        موفق باشید

    • ناصر جلالي
      ناصر جلالي گفته:

      با سلام و احترام
      ۱- مشکلات ، موانع و درگیری های حوزه نگهداری و تعمیرات در سازمانهای بزرگ . مدیریت پیمانکاران تعمیراتی با توجه به سیستم انتخاب مناقصه ای آنها و نظارت بر کیفیت کار آنها از مشکلات اصلی سازمانهاست.
      ۲-بلی
      ۳-موردی ، اصلاح و اصلاحی مجموعه فعالیتهای تعمیرات اضطراری است.پیشگیرانه به آنها مربوط نیست.
      ۴-جهت حرکتی ندارد.نت کنش گرایانه یک مبحث مهندسی نت است و تی پی ام یک نگرش پیاده سازی نت فراگیر است.پایین و بالا نداریم در آر سی ام سطح نت مشخص می شود که یکی از سطوح نت پیشبینانه می تواند باشد.
      ۵-مستند کردن نحوه انجام صحیح فعالیتهای نگهداری و تعمیرات و یکسان سازی آنها.تهیه دستورالعمل مشخص و شفاف از نحوه عملیات نت ولو برای کلیه ولوهای مشابه و آموزش آن به پرسنل نت.
      ۶-جمع آوری ، ذخیره ، به اشتراک گذاری و اجرای اطلاعات فنی نت به صورت سیستماتیک.به اشتراک گذاری استانداردهای نت با پیمانکاران تعمیرات فعالی و آتی سازمان.
      ۷-این مبحث مربوط به سیستم مدیریت کیفیت و مستندات سازمان در حوزه های مدیریتی است به ایزو مراجعه کنید.
      ۸- شاخص های کلیدی عملکرد مدیریت نت Key Performance Indicators Maintenance
      ۹-برای تحقق اهداف کلان سازمانی در حوزه نت باید شاخص های مرتبط با آنها طرح ریزی شود و در کف کار با تجهیزات و نت پایش شود تا بتوان میزان تحقق اهداف کلان را سنجش و مدیریت کرد.
      موفق باشید

      پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخ دادن به لبخند لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *