کلاس استراتژی خرابی صفر ZB

۳ مهارت کلیدی در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات

مهارت های که هر فردی در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات تعمیرات باید بیاموزد.

سه موضوع مهم است که همیشه در کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره به پرسنل نگهداری و تعمیرات توصیه می شود و خواهان پیگیری و کسب آنها هستیم.

یک: فراگیری مهارت صحبت کردن با زبان مدیریت (پول) – اکثر پرسنل فنی ارتباطات و هوش اجتماعی لازم در برخورد با مدیریت ارشد سازمان را باید ارتقا دهند این به زبان بین المللی جهان مدیریت برمی گردد که همان پول است. فراگیر بگیرید که چگونه با زبان پول با مدیریت صحبت کنید. گزارشات مبتنی بر تحلیل مالی و هزینه ای باشد و هزینه فعالیت های نگهداری و تعمیرات را استخراج و تحلیل و گزارش کنید.

دو: آمار بدانید. در حد متوسط در خصوص مبانی آمار و گزارشات و نمودارهای اکسل که تحلیل های آماری را انجام می دهد آشنا باشید در این خصوص یک کتاب متوسط در زمینه آمار در مدیریت و یا مبانی آمار با فراگیری نرم افزار اکسل کفایت است.

سه: فنون گزارش نویسی را یاد بگیرید. تکنیک ها و نحوه گزارش نویسی را فرابگیرید و توجه به نحوه نوشتن و ادبیات نگارشی داشته باشید. در این زمینه می توانید کتاب یا دوره آموزشی یا سی دی تهیه کنید در اینترنت سرچ کنیددر این زمینه به قدر کافی منابع موجود است.

این سه مهارت را هر ماه تمرین و تمرین و تمرین کنید باید بتوانید به مدیریت ارشد سازمان گزارشی خلاصه و مفید در زمینه فعالیت های نت با تحلیل آماری و هزینه های نت ارائه دهید که مبنا تامین بودجه و حمایت از واحد نگهداری و تعمیرات باشد. پرسنل فنی در این زمینه دراکثر صنایع که بازدید داشته ام ضعیف هستند و بیشتر به مهارت های فنی خویش بها داده اند و از ارتباط برنده با مدیریت ارشد سازمان غافل بوده اند. برای همین اکثرا زیر مجموعه واحد بهره برداری / تولید / عملیات هستند و جایگاه سازمانی خوبی ندارند.
موفق باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید