[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

در اسلاید شو بالا اشاره به مدل تعالی MKMS مدیریت نت مبتنی بر مدیریت دانش نت شده بود که اسلاید زیر تشریح این مدل است.

حتما به دیگر اسلایدشو های سایت نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر مراجعه کنید و بیش از ۵۰ اسلاید شو دیگر را ببینید و استفاده کنید.

خدمات مدیریت نگهداری و تعمیرات PM و دارایی‌های فیزیکی PAM

۱٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات MKMS مخصوص صنایع بزرگ و حرفه ای ، تحت وب و شبکه سازمان ، مطابق استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴

۲٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات PMworks برای صنایع متوسط و کوچک ، تحت شبکه ، مطابق استانداردهای نگهداری و تعمیرات

2 پاسخ
    • ناصر جلالي
      ناصر جلالي گفته:

      با سلام و احترام
      این بستگی به فرایندهای و مدل سازمان و سایز سازمان دارد اگر در سازمان دولتی و بزرگ باشد چرخه نگهداری و تعمیرات هر سال یک بار پیش برود خیلی خوب است و اگر خصوصی و کوچک باشد می تواند هر سه ماه یک بار تسری پیدا کند البته در نهایت بجایی خواهیم رسید که آنقدر تعدد خرابی های اضطراری کم می شود که اهداف شما کسب می شود و از آن به بعد پایداری و حفظ روند مهم می شود.
      موفق باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *