مشاوره نگهداری و تعمیرات
به صورت مستمر و متوالی از سمت خوانندگان سایت نت بهره ور فراگیر تماس های تلفنی و ایمیل هایی دریافت می شود که پرسش هایی را جهت راهنمایی پیاده سازی واجرای سیستم مدیریت نگهداری وتعمیرات طرح می شود.برخی از سوالات تکراری است و تقریبا مشابه هم هستند لذا تقاضا داریم سوال و مبحث خود را در سایت طرح کنید تا از مزایای آن همه با هم استفاده کنیم در این خصوص این صفحه ” پرسش و پاسخ ” در سایت راه اندازی شده است که دوستان می توانند سوالات خود را اینجا طرح کنند و هم چنین این امکان وجود دارد که برخی از خوانندگان به سوال پرسیده شده در سایت پاسخ دهند و بدین صورت امکان اشتراک گذاری تجربیات برای همه وجود داشته باشد ضمن اینکه برخی از دوستان که سوالی دارند با مطاالعه پرسش و پاسخ های دیگر ممکن است سوال آنها پاسخ داده شده باشد و رفع گردد ونیاز به طرح مجدد نباشد.
این صفحه راهنمای خوانندگان است برای طرح سوالات و خواسته های خودشان ضمن اینکه می توانند در صورت داشتن اطلاع کافی به سوال دیگر همکاران در نت پاسخ دهند و تجربیات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.هم چنین می توانید با آدرس ایمیل خود مشترک پیام های این صفحه باشید که هر گونه پرسش و پاسخ توسط دیگران به صورت اتومات برای شما ارسال شود و در جریان پرسش ها و پاسخ ها به صورت مستمر قرار گیرید.
مشاوره رایگان پیاده سازی نگهداری و تعمیرات در سازمان
کلیه خوانندگان و مشتریان نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه که نرم افزار مذکور را تهیه نموده اند از یک مشاوره رایگان و مستمر در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی برخوردار هستند این مشاوره ابتدا با ارائه بسته کامل آموزش جامع نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی شروع می شود و بعد از آن به صورت آنلاین و تلفنی و ارسال فایل های گردآوری داده های تجهیزات و غیره تکمیل می گردد. تا همراه با پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات یا نگهداشت در سازمان امکان بهره برداری درست از نرم افزار نگهداری و تعمیرات آویژه برای آنها فراهم گردد. این مشاوره و خدمات خاص شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه بوده و حسب تجربه ۱۷ سال مشاوره و استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات تقدیم می شود.
همکاری و مشارکت شما در مدیریت نگهداری و تعمیرات
شما می توانید در پنل زیر موضوع خود را بپرسید یا با خوانندن سوال دیگران در همان جا به پاسخ بپردازید ما سعی داریم به سوالات در حد دانش خودمان پاسخ سریع و مناسبی را تقدیم کنیم.از همکاری و مساعدت شما سپاس گزاریم
پیاده سازی نگهداری و تعمیرات
در سایت نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر مقالات و مطالب زیادی برای مطالعه و مشاهده درج شده است که اکثر آنها به صورت فیلم و اسلاید و متن می باشد. اما اگر شما قصد دارید در سازمان یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات یا نگهداشت استاندارد را پیاده سازی کنید باید بدانید که مراحل پیاده سازی نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده در کارخانه به چه صورت است. حتما مقاله زیر را مطالعه کنید تا با فازهای اصلی و کلیدی استقرار نگهداری و تعمیرات آشنا شوید:
نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده مراحل پیاده سازی در کارخانجات
آموزش جامع نگهداری و تعمیرات
- طرح ریزی فرایندهای مدیریت نت DPM
- نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده PM
- کدینگ تجهیزات و کدینگ قطعات یدکی
- نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM
- نظام آراستگی ۵S در حوزه نت
- نگهداری و تعمیرات اپراتوری AM
- نگهداری و تعمیرات پیشبینانه (پایش وضعیت)
- استراتژی حذف خرابیهای اضطراری ZB
- روشهای تجزیه و تحلیل خرابیهای تجهیزات RCFA
- شاخصهای کلیدی عملکرد نت KPI , EN15341
- شاخصهای قابلیت اطمینان MTBF,MTTR,MTTF
- شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE
- مدیریت هزینه نگهداری و تعمیرا ت PM Cost
- هزینه چرخه عمر تجهیزات LCC
- گردآوری دادههای قابلیت اطمینان ISO 14224
- بهینهسازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO
- مدیریت ابزار نگهداری و تعمیرات TM
- مدیریت اورهال (تعمیرات اساسی)
- نرمافزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS
- نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM
- مدیریت داراییهای فیزیکی PAM
- مدیریت موجودی قطعات یدکی
سلام.بنده به تازگی قرار است به عنوان تکنسین فنی و پشتیبانی قسمت نگهداری و تعمیرات یک شرکت صنعتی که در زمینه تولید غلتک های صنعتی فولادی فعالیت میکند مشغول به کار شوم.دوره نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه pm که پیش نیاز تمام دوره ها میباشد را دانلود کردم.به نظر شما با توجه به زمینه فعالبت شرکت چه دوره دیگری را پیشنهاد میکنید
سلام و وقت بخیر
با توجه به نوع صنعت شما موارد زیر را مدنظر داشته باشید:
یک: کدینگ تجهیزات و کدینگ قطعات یدکی
دو: روشهای تجزیه و تحلیل خرابیهای تجهیزات RCFA
سه: شاخصهای کلیدی عملکرد نت KPI , EN15341
چهار: شاخصهای قابلیت اطمینان MTBF,MTTR,MTTF
بعد که بروید جلو تر و این دوره ها را بگذرانید و اجرا کنید دست خودتان می آید برای تکمیل چه دیگر نیاز دارید
موفق باشید
سلام.بنده رشته تحصیلی ام صنایع نبوده ولی به تازگی در بخش نگهداری و تعمیرات یک مرکز صنعتی استخدام شدم.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید از کجا و چه مطالب و چه دوره ای استفاده کنم؟
سلام وقت بخیر
خیلی بستگی به آن دارد که شما در چه صنعتی فعال هستید و اینکه آنجا چقدر بزرگ یا کوچک باشد اما برای راهنمایی دوستان در بخش آموزش نگهداری و تعمیرات سایت لیست و ترتیب تهیه دوره های آموزش از پایه و تکمیلی را ارائه داده ایم به صفحه آموزش نگهداری و تعمیرات مراجعه فرمایید و به ترتیب گفته شده دوره های آموزشی را تهیه کنید اگر در صنعت بزرگی هستید موارد تکمیلی گفته شده را هم تهیه فرمایید
موفق باشید
با درود
و تشکر از سایت خوبتون . سوالم در مورد نحوه مشخص کردن توقفات تولید که از جمله توقفات فنی هست آیا دستورالعملی یا روش خاصی در نحوه نامگذاری و مشخص شدن این توقفات موجود هست یا اینکه چه توقفاتی مروبط به واحد نت میشود و چه توقفاتی مربوط به تولید هست و به ماشین آلات مربوط نیست ؟
سلام و با احترام
این موضوع را می توانید در مبحث اثربخشی کلی تجهیزات دنبال کنید در این خصوص شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE منابع و مراجعی دارد که می توانید در سایت http://www.oee.ir مقالات مربوطه را مطالعه کنید. در مبحث اثربخشی کلی تجهیزات سه شاخص کیفیت و دسترسی و عملکرد بررسی می شود که در بخش دسترسی کلیه توقفات خط تولید و خرابی تجهیزات طبقه بندی و کدگذاری نیز می شود.
موفق باشید
با سلام لطفا اگر امکانش هست فایل پاورپوینت ارسال شود. با تشکر
با سلام. اصولا داشبورد مدیریتی برای یک نرم افزار نت چه آیتم هایی بایستی داشته باشد.ممنون میشم عکس یا فیلمی از صفحه داشبورد مدیریتی ارسال فرمایید.
با سلام و احترام
داشبورد مدیریت در نرم افزار های نت بخش گزارشات و شاخص های نگهداری و تعمیرات می باشد شما می توانید به آدرس فیلم های نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه CMMS – PMworks بروید و آنجا انواع گزارشات و غیره را مشاهده کنید
موفق باشید