راهنمایی نت

  • مشاوره نگهداری و تعمیرات و دارایی فیزیکی

    مشاوره پیاده سازی سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات (نگهداشت) و دارایی فیزیکی در صنایع کشور بیش از ۱۷ سال سابقه حضور در صنعت مشاوره ، آموزش و استقرار نرم افزار های مدیریت نگهداری و تعمیرات

مشاوره نگهداری و تعمیرات

به صورت مستمر و متوالی از سمت خوانندگان سایت نت بهره ور فراگیر تماس های تلفنی و ایمیل هایی دریافت می شود که پرسش هایی را جهت راهنمایی پیاده سازی واجرای سیستم مدیریت نگهداری وتعمیرات طرح می شود.برخی از سوالات تکراری است و تقریبا مشابه هم هستند لذا تقاضا داریم سوال و مبحث خود را در سایت طرح کنید تا از مزایای آن همه با هم استفاده کنیم در این خصوص این صفحه ” پرسش و پاسخ ” در سایت راه اندازی شده است که دوستان می توانند سوالات خود را اینجا طرح کنند و هم چنین این امکان وجود دارد که برخی از خوانندگان به سوال پرسیده شده در سایت پاسخ دهند و بدین صورت امکان اشتراک گذاری تجربیات برای همه وجود داشته باشد ضمن اینکه برخی از دوستان که سوالی دارند با مطاالعه پرسش و پاسخ های دیگر ممکن است سوال آنها پاسخ داده شده باشد و رفع گردد ونیاز به طرح مجدد نباشد.

این صفحه راهنمای خوانندگان است برای طرح سوالات و خواسته های خودشان ضمن اینکه می توانند در صورت داشتن اطلاع کافی به سوال دیگر همکاران در نت پاسخ دهند و تجربیات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.هم چنین می توانید با آدرس ایمیل خود مشترک پیام های این صفحه باشید که هر گونه پرسش و پاسخ توسط دیگران به صورت اتومات برای شما ارسال شود و در جریان پرسش ها و پاسخ ها به صورت مستمر قرار گیرید.

مشاوره رایگان پیاده سازی نگهداری و تعمیرات در سازمان

کلیه خوانندگان و مشتریان نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه که نرم افزار مذکور را تهیه نموده اند از یک مشاوره رایگان و مستمر در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی برخوردار هستند این مشاوره ابتدا با ارائه بسته کامل آموزش جامع نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی شروع می شود و بعد از آن به صورت آنلاین و تلفنی و ارسال فایل های گردآوری داده های تجهیزات و غیره تکمیل می گردد. تا همراه با پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات یا نگهداشت در سازمان امکان بهره برداری درست از نرم افزار نگهداری و تعمیرات آویژه برای آنها فراهم گردد. این مشاوره و خدمات خاص شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه بوده و حسب تجربه ۱۷ سال مشاوره و استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات تقدیم می شود.

همکاری و مشارکت شما در مدیریت نگهداری و تعمیرات

شما می توانید در پنل زیر موضوع خود را بپرسید یا با خوانندن سوال دیگران در همان جا به پاسخ بپردازید ما سعی داریم به سوالات در حد دانش خودمان پاسخ سریع و مناسبی را تقدیم کنیم.از همکاری و مساعدت شما سپاس گزاریم

پیاده سازی نگهداری و تعمیرات

در سایت نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر مقالات و مطالب زیادی برای مطالعه و مشاهده درج شده است که اکثر آنها به صورت فیلم و اسلاید و متن می باشد. اما اگر شما قصد دارید در سازمان یک سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات یا نگهداشت استاندارد را پیاده سازی کنید باید بدانید که مراحل پیاده سازی نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده در کارخانه به چه صورت است. حتما مقاله زیر را مطالعه کنید تا با فازهای اصلی و کلیدی استقرار نگهداری و تعمیرات آشنا شوید:

نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده مراحل پیاده سازی در کارخانجات

آموزش جامع نگهداری و تعمیرات

۱۶۶ پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. mehdizsg
    mehdizsg گفته:

    سلام.بنده رشته تحصیلی ام صنایع نبوده ولی به تازگی در بخش نگهداری و تعمیرات یک مرکز صنعتی استخدام شدم.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید از کجا و چه مطالب و چه دوره ای استفاده کنم؟

    پاسخ
    • ناصر جلالی
      ناصر جلالی گفته:

      سلام وقت بخیر
      خیلی بستگی به آن دارد که شما در چه صنعتی فعال هستید و اینکه آنجا چقدر بزرگ یا کوچک باشد اما برای راهنمایی دوستان در بخش آموزش نگهداری و تعمیرات سایت لیست و ترتیب تهیه دوره های آموزش از پایه و تکمیلی را ارائه داده ایم به صفحه آموزش نگهداری و تعمیرات مراجعه فرمایید و به ترتیب گفته شده دوره های آموزشی را تهیه کنید اگر در صنعت بزرگی هستید موارد تکمیلی گفته شده را هم تهیه فرمایید
      موفق باشید

      پاسخ
  2. المیرا شاپوری
    المیرا شاپوری گفته:

    با درود
    و تشکر از سایت خوبتون . سوالم در مورد نحوه مشخص کردن توقفات تولید که از جمله توقفات فنی هست آیا دستورالعملی یا روش خاصی در نحوه نامگذاری و مشخص شدن این توقفات موجود هست یا اینکه چه توقفاتی مروبط به واحد نت میشود و چه توقفاتی مربوط به تولید هست و به ماشین آلات مربوط نیست ؟

    پاسخ
    • ناصر جلالی
      ناصر جلالی گفته:

      سلام و با احترام
      این موضوع را می توانید در مبحث اثربخشی کلی تجهیزات دنبال کنید در این خصوص شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE منابع و مراجعی دارد که می توانید در سایت http://www.oee.ir مقالات مربوطه را مطالعه کنید. در مبحث اثربخشی کلی تجهیزات سه شاخص کیفیت و دسترسی و عملکرد بررسی می شود که در بخش دسترسی کلیه توقفات خط تولید و خرابی تجهیزات طبقه بندی و کدگذاری نیز می شود.
      موفق باشید

      پاسخ
  3. فرزان
    فرزان گفته:

    با سلام لطفا اگر امکانش هست فایل پاورپوینت ارسال شود. با تشکر

    پاسخ
  4. ابوالفضل
    ابوالفضل گفته:

    با سلام. اصولا داشبورد مدیریتی برای یک نرم افزار نت چه آیتم هایی بایستی داشته باشد.ممنون میشم عکس یا فیلمی از صفحه داشبورد مدیریتی ارسال فرمایید.

    پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات MKMS مخصوص صنایع بزرگ و حرفه ای ، تحت وب و شبکه سازمان ، مطابق استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴

۲٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات PMworks برای صنایع متوسط و کوچک ، تحت شبکه ، مطابق استانداردهای نگهداری و تعمیرات