اهوازیم ، در هوای گرم زیر دکل های حفاری چاه نفت و گاز کشورمان

[تعداد: ۰   میانگین: ۰/۵]

گرم است ، هم درون و هم برون، داغ است.برون از گرمای طبیعت و درون از گرمای صنعت!

مردان بزرگی که با همت شبانه روزی خویش در این گرمای داغ بر روی دکل های حفاری، دل زمین را بدرد می آورند که مانده فسیل های تجزیه شده اجداد موجودات زنده زمینی را به کام تولید فرآورده های نفتی و گازی هدیه کنند. و مردی تنها ، جوان و مصصم دغدغه فعالیت های تعمیراتی او را سخت درگیر سازماندهی دوران گذر تعمیرات سازمان به نگهداری کرده است و با نگرانی به آینده نرم افزار نت سازمان  چشم دوخته است.

خیلی گرم است ، باشد برای وقت دیگر ، تلاشمان آن است که مدیریت نگهداری و تعمیرات را استقرار دهیم با همه چالش ها و خاطرات تلخ و شیرینش. انشالله

 

 

2 پاسخ
  1. شادمهر
    شادمهر گفته:

    سلام. بنده نیز دو سال در زمینه طراحی و اجرای نت روی دکلهای حفاری فعالیت داشتم و چندین سفر به دکلهای دریایی و خشکی نیز داشتم. نوع ماشین الات و فضای کار تفاوت زیادی با سایتهای خودروسازی دارد و در نوع خودش تجربه بارزشی است. خصوصا اینکه پیمانکاران خارجی روی دکلها کار می کردند و تفاوت نوع کاری آنها با سیستم تعمیراتی هموطنان ما در دکلهای دیگر قابل مقایسه بود. این تفاوت را در نوع مراودات روزانه و خصوصا ارسال گزارشات نت هر روز مشاهده میکردم.
    بهر حال امیدوارم در گرمای جنوب خوش بگذرد و موفق باشید.

    پاسخ
  2. شادمهر
    شادمهر گفته:

    به قول حفارمردان Well come back onboard
    بنده نیز دو سالی را در زمینه نت دکلهای حفاری مشغول بودم و تجربه اینگونه سفرها را دارم. در جای خودش جالب و آموزنده است. خوش بگذرد و موفق باشید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *