عامل اصلی کاهش تعمیرات اضطراری و تاثیر نت پیشگیرانه … است!

حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات عوامل زیادی در اثربخشی مثبت فعالیتهای نت پیشگیرانه و کاهش تعمیرات اضطراری تجهیزات نقش دارند.اگر بخواهیم آنها را خلاصه کنیم و شما نیز کمک کنید و عوامل دیگر را تکمیل آنها بیان کنید.اکثر مواقع دانستن این عوامل به مدیریت ارشد سازمان این فرصت را می دهد که اقدام اصلاحی موثری را برای بهبود تعریف و اجرا نماید و از همه مهم تر پیگیری و نتایج آن را سنجش و پایش نماید.

عوامل موثر در پیشبرد فعالیتهای سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان:

  1. طرح ریزی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات
  2. آموزش پرسنل و ارتقاء مهارتهای فنی آنها
  3. حمایت مدیریت از سیستم مدیریت نت
  4. تجزیه و تحلیل خرابی های اضطراری
    و غیره …

می باشد که در تمام آنها یک عامل بسیار قوی بنام انگیزه و رضایت مندی پرسنل نت نهفته است که اگر آن را با انگیزه و رضایت پرسنل تولیدی و بهره برداری نیز جمع کنید که موضوع کاملتر و جامع تر می شود.

به تجربه و سابقه در سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی کسب کرده ایم که عامل اصلی کاهش تعمیرات اضطراری و تاثیر نت پیشگیرانه انگیزه و رضایتمندی پرسنل نگهداری و تولید (نت) است!

3 پاسخ
  1. نسیم محاسنی فرد
    نسیم محاسنی فرد می گوید:

    درباره ی تجزیه و تحلیل RCM برای رسیدن به TPM برام مطلب بفرستید.ممنون

    پاسخ
  2. مجيد طاهري نسب
    مجيد طاهري نسب می گوید:

    مطالب عنوان شده کاملاً درست هستند و در این میان حمایت مدیریت سیستم و رضایت مندی پرسنل نت و اعتقاد داشتن آنها به اثر بخشی درست فعالیتهای نت به نظر بنده مهمتر میباشند . با تشکر .

    پاسخ
  3. مسعود
    مسعود می گوید:

    بسیار سپاسسگذارم به خاطر مطالب مفیدتون.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =