عامل اصلی کاهش تعمیرات اضطراری و تاثیر نت پیشگیرانه … است!

[تعداد: ۰   میانگین: ۰/۵]

حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات عوامل زیادی در اثربخشی مثبت فعالیتهای نت پیشگیرانه و کاهش تعمیرات اضطراری تجهیزات نقش دارند.اگر بخواهیم آنها را خلاصه کنیم و شما نیز کمک کنید و عوامل دیگر را تکمیل آنها بیان کنید.اکثر مواقع دانستن این عوامل به مدیریت ارشد سازمان این فرصت را می دهد که اقدام اصلاحی موثری را برای بهبود تعریف و اجرا نماید و از همه مهم تر پیگیری و نتایج آن را سنجش و پایش نماید.

عوامل موثر در پیشبرد فعالیتهای سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان:

  1. طرح ریزی سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات
  2. آموزش پرسنل و ارتقاء مهارتهای فنی آنها
  3. حمایت مدیریت از سیستم مدیریت نت
  4. تجزیه و تحلیل خرابی های اضطراری
    و غیره …

می باشد که در تمام آنها یک عامل بسیار قوی بنام انگیزه و رضایت مندی پرسنل نت نهفته است که اگر آن را با انگیزه و رضایت پرسنل تولیدی و بهره برداری نیز جمع کنید که موضوع کاملتر و جامع تر می شود.

به تجربه و سابقه در سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی کسب کرده ایم که عامل اصلی کاهش تعمیرات اضطراری و تاثیر نت پیشگیرانه انگیزه و رضایتمندی پرسنل نگهداری و تولید (نت) است!

3 پاسخ
  1. نسیم محاسنی فرد
    نسیم محاسنی فرد گفته:

    درباره ی تجزیه و تحلیل RCM برای رسیدن به TPM برام مطلب بفرستید.ممنون

    پاسخ
  2. مجيد طاهري نسب
    مجيد طاهري نسب گفته:

    مطالب عنوان شده کاملاً درست هستند و در این میان حمایت مدیریت سیستم و رضایت مندی پرسنل نت و اعتقاد داشتن آنها به اثر بخشی درست فعالیتهای نت به نظر بنده مهمتر میباشند . با تشکر .

    پاسخ
  3. مسعود
    مسعود گفته:

    بسیار سپاسسگذارم به خاطر مطالب مفیدتون.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *