آموزش مجازی ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات تدوین نقشه راه بهبود

چگونه ارزیاب نگهداری و تعمیرات شوید!؟

چگونه یک ارزیاب مدیریت نگهداری و تعمیرات حرفه ای شوید یا اینکه یک ارزیاب مفید برای سازمان خویش که بتواند عارضه های حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات شناسایی و در رفع آنها طرح و برنامه مدونی ارائه دهد؟ پاسخی است که این دوره به شما خواهد داد.

در بخش آموزش های مجازی مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی بیش از ۲۴ دوره را طرح ریزی شده است. دوره آموزش مجازی ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات دوره ای کلیدی و مهم برای شناسایی وضعیت سازمان از نظر مدیریت نگهداری و تعمیرات می باشد که می تواند شما را در شناسایی عارضه ها، کمبودها، نیازمندی های اصلی کمک کند و امتیازدهی لازم را برای مقایسه با شرایط فعلی با آینده را بدهد و در نهایت نقشه راه بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان رسم شود.

حوزه های ارزیابی نگهداری و تعمیرات

در ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات حوزه های زیر عموما با چک لیست های و سیستم امتیازدهی استاندارد تحت ارزیابی قرار می گیرد:

  1. ساختار سازمانی واحد نگهداری و تعمیرات یا فنی
  2. آموزش و مهارت پرسنل
  3. واحد فنی (مکانیک، برق، ابزاردقیق، تاسیسات)
  4. برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات (پیشگیرانه،‌ پیش بینانه – پایش وضعیت)
  5. مدیریت ابزار
  6. کارگاه های تعمیراتی
  7. نرم افزار نت یا مدیریت اطلاعات فنی
  8. انبار قطعات یدکی
  9. شاخص های کلید عملکرد نت
  10. گردش کار فعالیت های نگهداری و تعمیرات
این دوره ۲ سال گارانتی پرسش و پاسخ توسط مدرس دارد

معرفی مدرس دوره

دکتر ناصر جلالی

ناصر جلالی (دکترای کسب و کار) رزومه و سوابق

مدرس و مشاور سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی

۲۵ سال سابقه در صنعت

۱۷ سال مشاور در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات

مدیر عامل شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه

ارزیابی، آموزش، مشاوره و نرم افزار سامانه نگهداری و تعمیرات آویژه

تالیف، ترجمه و ویراستار ۱۰ کتاب در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی

  1. وضعیت فعلی نگهداری و تعمیرات شناسایی شود
  2. امتیازدهی وضعیت و کمی کردن وضعیت نگهداری و تعمیرات سازمان برای مدیریت
  3. کمبودها و مشکلات و نیازمندی های کلیدی سازمان معلوم شود
  4. تدوین نقشه راه بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات
  5. تعریف برنامه های و پروزه های بهبود و توسعه مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان
  1. تعاریف حوزه ارزیابی
  2. اهداف ارزیابی نگهداری و تعمیرات
  3. خصوصیات ارزیاب
  4. خروجی یک ارزیابی نگهداری و تعمیرات چیست؟
  5. شاخص های یک ارزیابی استاندارد چیست؟
  6. مراحل ارزیابی نگهداری و تعمیرات
  7. انواع مدل های نگهداری و تعمیرات
  8. تشریح کامل یک چک لیست استاندارد ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات
  1. ادامه تشریح کامل یک چک لیست استاندارد ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات
  2. تشریح مدل ارزیابی و تحلیل آن
  3. نحوه گزارشات و نمودارهای ارزیابی
  4. نحوه تعریف نقشه راه بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات
  5. تعریف برنامه ها و پروژه های توسعه و بهبود مدیریت نت سازمان
  6. چالش های ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات
  1. مدیران فنی یا نگهداری و تعمیرات
  2. مدیران و سرپرستان تولید
  3. کارشناسان واحد برنامه‏ ریزی نگهداری و تعمیرات و قابلیت اطمینان
  4. کارشناسان فنی (مهندسین مکانیک)
  5. کارشناسان واحد مهندسی
  6. کارشناسان واحد تولید
  1. جزوه دوره ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات به صورت PDF
  2. کتاب نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر به صورت PDF
  3. فایل چک لیست های ارزیابی نگهداری وتعمیرات
  4. نمونه فرم ‎ها و فایل‎ های ارزیابی نگهداری و تعمیرات
  5. مستندات و استاندارد لازم و ذکر شده در طول دوره
  6. گواهی نامه آموزش دوره پیاده سازی نگهداری و تعمیرات

سخن مدرس با شرکت کنندگان دوره

اکثر فعالین حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات در تماس های اولیه درخواست بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان و استقرار نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات را دارند. بخصوص اینکه برخی به صورت رسمی نامه می زنند و استعلام زمان و قیمت می کنند بدون آنکه از وضعیت مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان خبری داشته باشند یا ما خبری داشته باشیم!

مسیر درست این است که …

هر کسی که در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات کار می کند بتواند برآورد درستی از وضعیت مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان داشته باشد این معیار باید کمی و عددی باشد که بعد از اجرای پروژه های بهبود بتوان وضعیت را مجدد اندازه گیری و مقایسه کرد تا اثربخشی فعالیت های تعریف و انجام شده سنجش شود.

این ارزیابی را باید یک …

ارزیاب و مشاور خبره انجام دهد یا اینکه توسط پرسنل آموزش دیده سازمان ارزیابی شود. در طول ۱۷ سالی که در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجربه داشتم بیش از ۱۱۰ سازمان بزرگ و کوچک در اکثر صنایع مادر و خصوصی کشور ارزیابی داشته و همیشه دنبال فرصت مقتضی بودم که بتوانم این تجربه خوب را در اختیار دوستان و علاقه مندان حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات قرار دهم که این مهم انشالله با توکل به خدا محقق شود. به امید دیدار شما

تاریخ برگزاری و ساعت دوره  

۲ روزه (هر روز دو جلسه)

۲۰ ام یک شنبه و ۲۲ ام سه شنبه تیر ماه ۱۴۰۰

ساعت ۱۸ الی ۲۱ (با پرسش و پاسخ)

تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت نام  تا ۱۵ تیرماه فعال است کد تخفیف D20 را در مرحله پرداخت وارد کنید.

هزینه ثبت نام دوره (برای یک نفر)

به سبد خرید اضافه کنید

شخصی ۱ شما در کلاس به صورت آنلاین شرکت می کنید و بعد از اتمام دوره امکان دانلود فیلم های دوره و مستندات را خواهید داشت و گواهی نامه صادر و برایتان ایمیل می شود.

شخصی ۲ علاوه بر حضور آنلاین و امکان دانلود، برایتان محتوی دوره و فیلم روی CD رایت و همراه با گواهی نامه چاپی به آدرس شما پست پیشتاز می شود.

شرکتی همانند شخصی ۲ است بعلاوه اینکه فاکتور رسمی نیز صادر و همراه با CD و گواهی نامه پست پیشتاز می شود.

برای ثبت نام چند نفر مدل های شخصی، هر فردی باید خودش اقدام کند، ملاک ثبت نام، نام و شماره همراه فرد است و در مدل شرکتی تماس بگیرید پیش فاکتور صادر و بعد از پرداخت به صورت غیر اینترنتی مشخصات افراد دریافت و در کلاس ثبت نام می شوند

پیش نیازهای این دوره چه هستند؟ (مهم)

اگر می خواهید یک ارزیاب حرفه ای شوید باید با کلیه بخش های تخصصی مدیریت نگهداری و تعمیرات آشنا باشید.

لذا توصیه اول این است که کلیه دوره های آموزش مجازی مدیریت نگهداری و تعمیرات که حدود ۲۴ دوره پیش بینی شده است از سایت نگهداری و تعمیرات تهیه کنید و با دقت بگذرانید.

اما توصیه دوم اگر فقط می خواهید برای کارخانه خویش پیش بروید دوره های زیر حداقل پیشنهاد می شود حتما به عنوان پیشنیاز گذرانده باشید.

پیشنیازهای ضروری

در تصویر زیر در پالایشگاه گاز جم در شهر جم منطقه عسلویه حدود ۵ سال پیش در حال ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان هستم یادش بخیر

ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات پالایشگاه گاز
۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *