سلام خوش آمدید 

راهنمای پر کردن فرم خودارزیابی 

خواهشمند است موارد زیر را ابتدا مطالعه و دقت داشته باشید:

  1. در روبرو چک لیست ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات را مشاهده می کنید.
  2. شما یا همکار شما قبلا درخواست خودارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان را داده است لذا پسورد ورود به این بخش را دریافت کردید.
  3. شما می توانید دیگر همکاران سازمان را در این خودارزیابی مشارکت دهید و ما در گزارش ارسالی به شما تعداد نفر شرکت کننده از سازمان شما در خودارزیابی را گزارش خواهیم داد این طوری داده بیشتر و نتایج خودارزیابی نزدیک به واقعیت موجود در سازمان است.
  4. چگونه دیگر همکاران را برای خودارزیابی نت مشارکت دهید؟ فقط کافی است لینک و پسورد این صفحه و کد سازمان که به شما اعلام کردیم را به آنها بدهید تا مراجعه کنند و اطلاعات ارزیابی فرم روبرو را پر کنند.
  5. حتما کد سازمان را وارد کنید که نتایج خودارزیابی شما برای سازمان تان در نظر گرفته شود اگر این کد را وارد نکنید عملا اطلاعات دریافتی از سمت شما از بین خواهد رفت.
  6. داده های اولیه شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره همراه ، کد سازمان (ما به شما اعلام کردیم بند ۵) و نام کامل و اصلی سازمان / شرکت را با دقت وارد کنید.
  7. دقت فرمایید در یک پرسش ممکن است چند بخش یا چند سوال را شامل شود شما باید دقت کنید خروجی و نتیجه جامع از پرسش را جواب دهید.(بند ۹ دقت کنید)
  8. پاسخ ها را به بلی و خیر محدود کردیم که راحت امتیازبندی و نتیجه گیری شود.
  9. لذا وقتی بلی می زنید یعنی اینکه آن سوال را در سازمان شما یک: انجام داده می شود.(الزامات) دو: متناسب با سازمان شما طرح ریزی و کفایت می کند.(کفایت) سه: اثربخشی لازم را داشته است.(اثربخشی) و خیر وقتی وارد می کنید که یکی از این سه مورد برقرار نیست. چون مثلا اگر شما مستندات و سیستم صوری دارید ولی اثربخشی نیست فایده ای ندارد که ما امتیاز متوسط یا نسبی بزنیم در واقع آنچه باید حاصل و نتیجه شود نمی شود پس خیر پاسخ خوبی است.
  10. حدود یک هفته الی ده روز وقت نیاز داریم تا گزارش شما بررسی و اعلام شود.
  11. نقشه راه بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان شما را با دقت تهیه می کنیم لذا به اجرای و ترتیب زمانی آن توجه داشته باشید.
  12. خدمات خودارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات سایت نت بهره ور فراگیر رایگان است. این سایت همیشه در ارائه خدمات در حوزه مدیریت نت پیشرو و قدیمی ترین و پر مطلب ترین سایت در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات به زبان فارسی در کشور است.
  13. کل سوالات ۵۰ عدد می باشد که ۱۰ بخش مختلف را شامل می شود. یک: استراتژی، دو: نیروی انسانی،  سه: مدیریت نگهداری و تعمیرات PM، چهار: تحلیل خرابی تجهیزات RCFA، پنج: نگهداری و تعمیرات اپراتوری AM، شش: پایش وضعیت تجهیزات CM، هفت:مدیریت ابزار و کارگاه های تعمیراتی، هشت:انبار قطعات یدکی SM، نه: شاخص های نت KPI، ده: نرم افزار نت CMMS
  14. افراد دیگر که از یک سازمان برای پر کردن چک لیست معرفی می شوند اطلاعات و مشخصات آنها به سازمان گزارش نمی شود و فقط تعداد نفر شرکت کننده و نتایج چک لیست به صورت کلی اعلام می شود. لذا امنیت اطلاعات و محرمانه بودن محتوی نظرات شما رعایت می شود.

خدمات شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه

  1. دریافت رزومه و سوابق کاری شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه 
  2. ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی صنایع
  3. برگزاری دوره های آموزشی در محل سازمان ها
  4. ارائه اینترنتی دوره های آموزش نت (۲۲ دوره) ثبت نام و دریافت فیلم و مستندات
  5. مشاوره سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات
  6. مشاوره سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی
  7. ارائه نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه
  8. چاپ و ارائه کتاب های مدیریت نگهداری و تعمیرات
  9. سخنرانی در کنفرانس های ملی نگهداری و تعمیرات
  10. استخدام نگهداری و تعمیرات نیروی فنی سازمان 

لیست دوره های آموزشی اینترنتی

  1. طرح ریزی فرایندهای مدیریت نت DPM
  2. نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده PM
  3. کدینگ تجهیزات و کدینگ قطعات یدکی
  4. نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM
  5. نظام آراستگی ۵S در حوزه نت
  6. نگهداری و تعمیرات اپراتوری AM
  7. نگهداری و تعمیرات پیش‌بینانه PdM (پایش وضعیت)
  8. استراتژی حذف خرابی‌های اضطراری (خرابی صفر) ZB
  9. روش‌های تجزیه و تحلیل خرابی‌های تجهیزات RCFA
  10. شاخص‌های کلیدی عملکرد نت KPI , EN15341
  11. شاخص‎های قابلیت اطمینان MTBF,MTTR,MTTF
  12. شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE
  13. مدیریت هزینه نگهداری و تعمیرا ت PM Cost
  14. هزینه چرخه عمر تجهیزات LCC
  15. گردآوری داده‌های قابلیت اطمینان تجهیزات ISO 14224
  16. بهینه‌سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO
  17. مدیریت ابزار نگهداری و تعمیرات TM
  18. مدیریت اورهال (تعمیرات اساسی)
  19. نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS
  20. نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM
  21. مدیریت دارایی‌های فیزیکی PAM
  22. مدیریت موجودی قطعات یدکی

نمونه فیلم آموزش نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده PM


فیلم دمو نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه


نمونه آموزش نگهداری و تعمیرات اپراتوری


طرح سوالات

قبل از پر کردن چک لیست اگر سوال و ابهامی در سوالات و مدل کار دارید در بخش پایین دیدگاه تان را مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ گو شما خواهیم بود.
۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ۴ =

۱٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات MKMS مخصوص صنایع بزرگ و حرفه ای ، تحت وب و شبکه سازمان ، مطابق استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴

۲٫ نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات PMworks برای صنایع متوسط و کوچک ، تحت شبکه ، مطابق استانداردهای نگهداری و تعمیرات