فرایندهای مدیریت نگهداری و تعمیرات

آموزش طرح ریزی فرایندهای مدیریت نگهداری و تعمیرات DPM

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

نام دوره:  (دوره شماره ۲۲ از دوره جامع نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی‌ های فیزیکی PAM)

طرح ریزی فرایندهای مدیریت نگهداری و تعمیرات DPM – Design Processes Maintenance

این دوره به صورت تخصصی در مورد طراحی فرایندهای نگهداری و تعمیرات ارائه شده است مفهوم فرایند چیست؟ و انواع فرایندهای سازمانی تقسیم بندی شده است و جایگاه فرایند نت در سازمان گفته شده است و یک نمونه طراحی فرایند و گردش کارهای زیرفرایندهای نت ارائه گردیده است و چندین فلوچارت گردش کار مدیریت های نگهداری و تعمیرات بررسی و پیشنهادات لازم برای طراحی فرایند مدیریت نگهداری و تعمیرات داده شده است. بخش اول این دوره آموزشی را ملاحظه فرمایید:

مدرس دوره:
آقای مهندس ناصر جلالی (دریافت رزومه)

اهداف:

  1. آشنایی با فرایندهای مهم نگهداری و تعمیرات
  2. طراحی فرایندهای نگهداری و تعمیرات
  3. آشنایی با شناسنامه فرایند و بهبود فرایندهای نت

خلاصه محتوی:

  1. مفاهیم پایه و کلیدی فرایند در یک سیستم مدیریتی
  2. فرایندهای سازمان و جایگاه فرایند نگهداری و تعمیرات
  3. تشریح فرایند نگهداری و تعمیرات
  4. لیست زیرفرایندهای مهم و کلیدی حوزه نگهداری و تعمیرات
  5. نحوه ترسیم فرایند نت و زیر فرایندهای آن
  6. تهیه شناسنامه فرایند نگهداری و تعمیرات
  7. نمونه های طراحی روش اجرایی و فلوچارت گردش کار نت در صنایع بزرگ و متوسط

مخاطبان:
واحدهای نت و فنی، مهندسی و تولید و تضمین کیفیت

مستندات دریافتی:
جزو ، فیلم های دوره ۳ بخش ، مستندات نمونه

مدت دوره:
۳ ساعت ۳ جلسه

بعد از خرید و بازگشت به سایت لینک صفحه دانلود مستندات را مشاهده خواهید کرد و بعد می توانید تک تک مستندات فوق را دانلود کنید.

صدور گواهی نامه آموزشی:
برای این دوره گواهی نامه صادر می شود ولی برای صدور باید درخواست بدهید و با شرایط صدور گواهی نامه آشنا شوید.