کلاس آموزش مجازی طرح ریزی فرآیند نگهداری و تعمیرات در سازمان

شروع دوره چگونه است؟ از هر زمانی که شما در دوره ثبت نام کنید لینک دانلود جزو و مستندات مربوط به آن را دریافت می کنید و دوره برای شما آغاز شده است. بعد از انجام عملیات خرید و پرداخت به سایت مجدد ارجاع داده می شوید و لینک دانلود فایل یا فایل های دوره را دریافت می کنید.

عنوان دوره :

طرح ریزی فرآیند نگهداری و تعمیرات در سازمان

اهداف دوره

  1. آشنائی با مبانی طرح ریزی فرآیندهای نگهداری و تعمیرات
  2. بهبود فرآیندهای نگهداری و تعمیرات سازمان

مخاطبین دوره

  1. مدیران واحد های نگهداری و تعمیرات
  2. مدیران واحد های تضمین کیفیت یا سیستم ها و روشها
  3. کارشناسان واحد نگهداری و تعمیرات

سرفصل دوره

  1. آشنائی با سیستم و طرح ریزی فرآیند
  2. تعریف فرآیند و واژه ها کلیدی
  3. ساختار فرآیند
  4. طرح لاک پشتی فرآیند
  5. ساختار فرآیند نگهداری و تعمیرات
  6. ارتباط فرآیند نت با دیگر فرآیندهای سازمان
  7. محتویات فرآیند نت
  8. مستندات فرآیند نت
  9. روش اجرائی
  10. دستورالعمل های سیستمی
  11. فرم های نت
  12. نمونه طرح ریزی شده فرآیند نت
  13. کارگاه عملی طرح ریزی فرآیند نت و اصلاح ایرادات

کارگاه عملی دوره آموزشی را انجام داده و اطلاعات را از طریق فرم ارسال کارگاه آموزش مجازی نت ارسال نمایید.

پرسش و پاسخ دوستانی که در دوره شرکت کرده اند در قسمت پایین سوالات خویش را طرح نمایند و منتظر پاسخ باشند.

ثبت نام دوره

کلاس مجازی آموزش طرح ریزی فرآیند نگهداری و تعمیرات در سازمان

هزینه سرمایه گذاری سی هزارتومان (۳۰۰۰۰تومان) می باشد

RIAL 300,000 – خرید

اگر به صورت آنلاین نمی توانید پرداخت کنید

شماره حساب برای واریز هزینه بانک ملت

شماره کارت (۶۱۰۴۳۳۷۰۸۳۵۶۹۴۹۹ )

شماره حساب: ۱۴۰۲۰۰۵۳۸۵   بنام: ناصر محمدی جلالی

سپس مشخصات پرداخت را را در فرم  ثبت اطلاعات دوره آموزشی وارد کنید.

 



این نوشته در طرح ریزی فرآیند نت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

39 پاسخ به کلاس آموزش مجازی طرح ریزی فرآیند نگهداری و تعمیرات در سازمان

  1. غلامی می‌گوید:

    مدل فرایند معرفی شده

    در صورتی که سازمانی از پیمانکارن به صورت گسترده استفاده میکند ، مدل فوق چه تغییراتی می کند .

    اگر وظیفه پیمانکار در سطح مدیریت کار و انجام کار یا فقط انجام فعالیت و مدیریت با سازمان باشد چه تفاوتی میکند ؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      اگر پیمانکاران سازمان یا بهتر بگوییم تامین کنندگان خدمات مورد نیاز
      سازمان زیاد باشد .مدل طرح ریزی فرآیند شامل تغییرات زیادی می کند:

      ۱- در ورودی ها نقش تامین کننده گان پر رنگ تر است و بعنوان یک ورودی در نظر گرفته می شود .(این ورودی می تواند : لیست تامین کنندگان یا لیست تامین کنندگان انتخاب شده باشد) توجه بفرمایید در یکی واحد نت لیست را می گیرد و بعد در فلوچارت گردش کار تامین کنندگان قسمتی ر مشخص می کند مبنی ر نحوه انتخاب و ارزیابی تامین کننده و در دیگر تامین کننده قبلا انتخاب شده است و واحد نت از خدمات آن بهره می برد.

      ۲- در زیر فرآیندها فرآیند نت سازمان باید فلوچارت و هم چنین روش اجرائی مستقلی از روش اجرائی نت نوشته شود که روند کاری با تامین کنندگان را نشان دهد .

      ۳- حتما در واحد نت یک الگو اجرائی برای نظارت و پایش تامین کنندگان باید وجود داشته باشد که می توانید به شکل یک دستورالعمل تدوین کنید قبلا در سازمانهای بزرگ روی این الگو های اجرائی نظارت زیاد کار کرده ایم نمی توانم اینجا نمونه ای ارائه دهم چون مستندات انحصاری آن سازمانها می باشد و هم چنین اینکه با توجه به هر سازمانی الگو تغییر می کند.

      ۴- در خروجی های زیر فرآیند تامین کنندگان و هم چنین فر آیند نت باید دقیقا مشخص کنید که چه چیزی باید حاصل شود و چه کسی این خروجی را تایید و صحه گذاری می کند (معمولا ما برای سازمانهای بزرگ با بیش از ۲۰ تامین کننده مختلف خدماتی از مدل های تصمیم گیری و ابزارهای مدیریت تامین کنندگان استفاده می کنیم که تجزیه وتحلیل اطلاعات سریع تر و بهتر صورت می گیرد مثل تامین کنندگان خدمات تعمیراتی شرکتهای توزیع گاز شهری یا مترو و قطار و غیره )

      موفق باشید

      ناصر جلالی

  2. ذوالفقاری می‌گوید:

    نقش تامین کنندگان در درون دادها

    لطفاً در مورد نقش تامین کنندگان در ورودیهای ساختار فرآیند یک مثال بیاورید.

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      ابتدا باید در خصوص تامین کنندگان با هم نظر شویم .معمولا تامین کننده را کسی می دانند که قطعات یدکی را از آن تهیه می کنند اما واژه تامین کننده می تواند درخصوص تامین خدمات مورد نیاز سازمان نیز استفاده شود در استاندارد های جدید ایزو بیشتر روی مفهوم دومی صحبت می شود و تامین کننده با واژه کلان تر موضوع مدنظر است.لذا اینجا ما نیز تامین کننده را تمامی سازمانها و شرکتها و افرادی که به سازمان شما قطعه می فروشند یا تجهیز می فروشند یا تعمیرات تجهیزات سازمان را انجام می دهند در نظر می گیریم.

      برای گردش کار تامین کنندگان باید یک فلوچارت مستقل بکشید .سازمانهائی که کارشان بیشتر با پیمانکاران تعمیراتی می باشد باید یک الگوی اجرائی برای:

      ۱- انتخاب تامین کنندگان

      ۲- نحوه قراردادها

      ۳- مدل همکاری

      ۴- نظارت و پایش کار تامین کنندگان

      ۵- صحه گذاری فعالیتهای انجام شده

      ۶- سنجش اثربخشی و ارزیابی عملکرد تامین کنندگان

      در فرآیند نیاز است که یک فلوچارت برای گردش فعالیتهای فوق ترسیم کنید موارد سه ، چهار ، پنج و شش مربوط به واحد نت است که باید نحوه کارش را مشخص کند

      موفق باشید

      ناصر جلالی

  3. ذوالفقاری می‌گوید:

    ارتباط فرآیندهای دیگر سازمان با فرایند نت

    با سلام لطفاً در مورد ارتباط فرآیندهای دیگر سازمان با فرایند نت کاملتر توضیح بفرمایید. آیا بیشتر منظور حوزه تامین اقلام مصرفی و قطعات یدکی می باشد؟ واحد صنعتی تازه تاسیسی را در نظر بگیرید که در حال نصب و راه اندازی ماشین آلات است و واحد های دیگر بطور کامل مشخص نیستند در این موارد چگونه بایست عمل کرد؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      خوبی آقای مهندس …. ؟ شما فکر کنم از خوانندگان شش دنگ نت بهره ور فراگیرهستید و به سایت لطف زیادی داشته اید.متشکرم.

      در خصوص ارتباط بین فرآیندها واحد تضمین کیفیت سازمان باید نقشه فرآیندهای سازمان را طراحی کرده باشد و ارتباط بین ورودیها و خروجی های آنها نشان داده شود.هر واحدی ازسازمان مطمئنا در فرآیند از سازمان نقشی دارد و لذا ورودی و خروجی کارهایش باید مشخص باشند

      واحد نت با کدام واحد ها در ارتباط است آیا از آنها چیزی می گیرد یا چیزی می دهد؟ مثلا به انبارها درخواست قطعات می دهد و از انبارها قطعات یدکی می گیرد پس یک ورودی قطعه یدکی دارد و یک خروجی درخواست قطعه دارد از خروجی اش تکلیف سفارش گذاری ها را مشخص می کند و انبار مدیریت موجودی اش را می تواند تحت کنترل داشته باشد و با ورودی اش قطعات یدکی را به شکل فیزیکی دریافت می کند و برای تعمیرات استفاده می کند پس این ورودی نقشش مشخص است که روی چه دستگاهی نصب و استفاده می شود.

      موفق باشید

      ناصر جلالی

  4. ذوالفقاری می‌گوید:

    شاخص KPI

    شاخص درصد PM و درصد توقفات تجهیزات DT جزو کدام دسته از شاخص های KPI هستند؟اگر ممکن هست از هرکدام MP-KPI و MR-KPI مثالی بیاورید. آیا در مورد شاخص های کلیدی هم دوره ای برگزار می کنید؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      دردوره پیاده سازی شاخص های کلیدی عملکرد فرآیند نگهداری وتعمیرات که یک ماه دیگر ارائه خواهد گردید پاسخ سوالات شما مفصل داده می شود.اما در مورد سوال شما این دو شاخص از نوع MP-KPI می باشند.

      موفق باشید

      ناصر جلالی

  5. عبداللهی می‌گوید:

    شاخص های نت

    ۱- لطفا توضیحات کاربردی درمورد چگونگی استفاده از شاخص های نت ( oee- mtbf – mttr – ,.. ) ارائه نمایید.

    ۲-از چه طریقی می توان تعداد نیروی انسانی مورد نیاز ( تعمیر کار) واحد نت محاسبه نمود ؟و استفاده بهینه نمود ؟

    ۳-گزارشات واحد نت بصورت روزانه قالبا چه نوع گزارشات مدیریتی است؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      سوال اول : درد وره پیاده سازی شاخص های کلیدی عملکرد فرآیند نگهداری وتعمیرات که یک ماه دیگر ارائه خواهد گردید داده خواهد شد.این موضوع بسیار مفصل است و یک سوم دوره فقط به این سه شاخص تخصیص داده شده است.

      سوال دوم : سوال خوبی است و این موضوع را که شما چگونه پرسنل نت را برآورد کنید وابسته به ترسیم درخت تجهیز و مشخص کردن سطح نت مورد نیاز تجهیز و رسته های نت لازم برای آن می باشد.سعی کرده ایم در دروه نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده دقیقا همین مسائل را شرح دهیم که چگونه یک درخت تجهیز را ترسیم کنید واز آن چه استفاده های بکنید .اکنون در اکثر کارخانجات سطح کشور متاسفانه روی برآورد علمی و مهندسی نیروی انسانی مورد نیاز نت مشکل دارند و دلیل اصلی آن عدم طرح ریزی نت برنامه ریزی شده می باشد.

      سوال سوم : عموما گزارشات روزانه واحد نت مبتنی بر میزان کار ساعات تعمیرات اضطراری و ساعات نت برنامه ریزی شده و میزان توقفات بدلیل خرابی تجهیزات می باشد.البته گزارشات گروه بندی های مختلفی دارد و تناوبهای خاصی دارند ولیکن در حوزه روزانه بهترین گزارشات موارد ذکر شده است البته اضافه کنم که این گزارشات خروجی واحد نت به صورت روزانه به مدیران می تواند باشد .

      موفق باشید

      ناصر جلالی

  6. غلامی می‌گوید:

    بررسی مستندات

    جناب آقای حلالی

    باسلام

    مستند روش اجرایی فقط یک صفحه وجود دارد ،‌در صورتی که به نظر میرسد باید۵ صفحه باشد .

    با تشکر

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام دوست گرامی

      بله درست می فرمایید ۵ صفحه می باشد ولیکن صفحه اول مهم بود که محتوی کار اصلی را تصویر میکند.نمونه ای از صفحات دیگر را هم در سایت برای دوستان گذاشته ایم که همان فلوچارتها و روند گردش کارهای نت را نشان می دهد.در واقع فلوچارت روش اجرائی نت بقیه صفحات می باشند که باز برای نمونه یکی از این فلوچارتها را برای ایده گرفتن آورده ایم.ولی کل فلوچارتها و روش اجرائی ارائه نشده است برای اینکه تجربه من نشان داده است که دوستان می روند همانها را دقیقا کپی و پیست در سازمان خودشان می کنند و هیچ به موضوع طراحی و طرح ریزی کار توجه نشان نمی دهند.

  7. سید محمد علی صادقی می‌گوید:

    با سلام لطفا مشروحی از برگزاری دوره های آموزشی ، مدرک اعطایی بعد از پایان دوره و تلفن تماس برای مذاکره ارسال بفرمایید.
    با تشکر سید محمد علی صادقی

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام
      دیگر گواهینامه آموزشی صادر نمی شود چون وقت نمی کنم برای همین هزینه های دوره آموزشی هم نصف شده است.شماره تلفن در سایت درج شده است لطف کنید در وقت اداری تماس بگیرید.
      موفق باشید

  8. یوسف کوهی می‌گوید:

    با سلام
    ضمن تشکر از مطالب ارزشمند موجود در سایت، خواهشمند بنده را در مورد سیستم نگهداری و تعمیرات سایتهای موبایل راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

  9. با سلام می‌گوید:

    جناب آقای مهندس جلالی
    ضمن تشکر از دوره های که برگزار می کنید.
    من فایل دوره را دریافت کردم ولی متاسفانه پاورپوینت آن باز نمی شود اگر ممکنه بفرمایید علت چیست؟

  10. جهاندیده می‌گوید:

    با سلام
    آقای مهندس جلالی
    حدود ۲ سال است ما فعالیتهای نت سازمان را به صورت مدل فرآیندی تعریف کرده ایم . مدل فرآیندی نت را من کمتر جایی دیده ام به همین دلیل دوره شما توجه من را جلب کرد. چند سوال داشتم:
    آیا می توان مرجعی را برای مطالعه بیشتر معرفی نمایید که فعالیتهای نت را به صورت مدل فرآیندی دیده باشد؟
    اگر ممکن باشد مایلم زیرفرآیند هایی که ما برای فرآیند نت تعریف کرده ایم برای شما ارسال کنم تا در رابطه آن نظر دهید؟ البته ما زیر فرآیندها در محیط visio و در نمودار Cross Functional Map ترسیم کرده ایم.که کمی با نمودار شما متفاوت است.
    ما زیر فرآیندی به اسم تحلیل تعریف کردیم مایلم این زیر فرآیند را اگر ممکن باشد برای شما ارسال کنم تا در مورد آن نظر بدید؟ البته اگر فرصت کردید ممنون میشم سری به وبلاگم بزنید توضیحاتی در ارتباط با این فرآیند داده ام خیلی مایلم نظر شمارو بدونم.

    مجددا از دوره مفیدتون سپاسگزارم.

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      مرجعی در زمینه فرایند نت به صورت خاص وجود ندارد با توجه به اینکه در مدل سازی فرآیندهای سازمانها کار می کنیم مبحث نت را نیز مدل سازی شده است.کارهایتان را بفرستید سر فرصت نگاه می کنم.
      فرایند تحلیل نداریم کلا در هر فرآیند مبحث تجزیه و تحلیل نهفته هست و باید انجام شود که فرآیند قابلیت پایش را داشته باشد.
      موفق باشید

  11. محمدی می‌گوید:

    جناب آقای جلالی
    با سلام
    لطفا آیا منظورتان از از تهیه دستورالعمل نظافت و یا نت اپرانوری در فلوچارت طرح ریزی نت سازمان همان فرم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و یا چک لیست روزانه ،هفتگی ماشین آلات می باشد که توسط اپراتور دستگاه اجرا می گردد.
    محمدی

  12. ناصر جلالي می‌گوید:

    @محمدی
    با سلام
    البته همیشه چک لیست های هفتگی ماشین آلات مربوط به اپراتورها نمی باشد.ولی منظورمان فعالیتهایی است که توسط اپراتورها برروی تجهیزات انجام می شود و معمولا در چک لیست های روزانه دیده می شود.البته استاندارد سازی این چک لیست ها خیلی مهم است و در اکثر سازمانها خیلی سطحی و ساده دیده شده است قبلا در بسته نت در سایت در خصوص این فرم ها و نمونه های آن آورده ایم.
    موفق باشید

  13. امیر جباری می‌گوید:

    ضمن سلام و احنرام.۱- آقای جلالی در قسمت “ارتباط فرایند نت با دیگر فرایندهای سازمان”. منظور از دیگر فرایندها چیست ؟۲- فرق بین ساختار فرایند و طرح لاک پشتی فرایند چیست؟(متاسفانه هیچگونه توضیحی در مورد “طرح لاک پشتی “داده نشده است ).خواهش دیگری که داشتم در صورت امکان دوره های ابتدایی را یک مقدار مبتدیانه تر ارائه گردد بهتر است.چون برای کسانی که هیچگونه سابقه ای در این زمینه ندارند و علاقه مند نیز هستند ،مشکل میباشد.مانند بنده که برای درک هر پاراگراف باید مدت زیادی صرف کنم./ با تشکر

  14. ناصر جلالي می‌گوید:

    @امیر جباری
    با سلام و احترام
    ۱- منظور فرآیندهای طرح ریزی شده دیگر سازمان مثل برنامه ریزی تولید ، منابع انسانی ، انبار و غیره است که با فرآیند نت سازمان ارتباط دارند.
    ۲-ساختار فرآیند را مدل سازی می کنند و برای نمایش آن از حالتهای مختلف استفاده می کنند که یکی از آنها شکل لاک پشتی است.
    ۳-در مورد پیشنهاد متشکرم سعی می کنیم در برنامه های آینده اعمال کنیم
    موفق باشید

  15. محمد معتمدی می‌گوید:

    با سلام و احترام

    جناب مهندس چند سوال داشتم :

    ۱- در فلوچارتها لطفا بفرمایید هر شکل نشان گر چه موضوعی است مثلا از دایره ، مربع ، مستعطیل و … در چه خصوص استفاده کنیم و اینکه مرز بین فرایند های رایانه ای و انسانی چگونه مشخص شود و از چه نرم افزار استانداردی می توان برای رسم فلوچارت استفاده کرد اگر امکان دارد لینک دانلود آن را ارائه فرمایید.
    ۲-در خصوص استاندارد ۱۶۹۴۹ اطلاعات تکمیلی نیاز دارم ، می خواستم مطلع شوم که صرفا استاندارد پیش گفته مربوط به نت است یا خیر عمومی ست و در خصوص استانداردهای نت مجموعه کاملی دارید به صورت جزوه یا کتاب فارسی اگر موجود است بفرمایید شرایط خرید چیست
    ۳-برای کد گذاری فرمها چه اصولی باید رعایت شود و حروفی که در فرمها به کارمی بریم و اعداد آن بیان گر چه مطلبی ست
    ۴-اگر برای این فرایند ها در هر قسمت بخواهیم زمان تعریف کنیم می بایست در کجا درج شود ؟ در دستورالعمل ؟

    با تشکر ، باقی بقایتان

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام
      ۱- به نرم افزار ویزیو Visio مراجعه کنید مربوط به خانواده آفیس است همه چیز را متوجه می شوید ضمن اینکه فکر کنم کتاب نرم افزار هم چاپ شده است
      ۲- این استاندارد مربوط به صنعت خودرو است سیستم مدیریت کیفیت ایزو تی اس خاص صنعت خودرو است و خیلی پیشرفته تر و سخت تر از ایزو ۹۰۰۱٫ربطی به نت ندارد فقط دو صفحه خواسته های مربوط به نت را اعلام کرده است
      ۳- کدگذاری را در کلاس نت برنامه ریزی شده اشاره کرده ایم مربوط به کلاس طرح ریزی نت نمی شود
      ۴- روی مبحث زمان کار نکنید چون باید فرایند شما مدل سازی و نرم افزاری شود و بعد زمان داده شود.بهتر است جدول فرایند ها و فعالیتها را ترسیم کنید و بعد زمان گذاری کنید البته در نت برنامه ریزی شده فرمت تخمین زمان را پیش بینی باید بکنید در سایت دانلود یک فرم خوب برای روش اجرایی نت برنامه ریزی شده را کسب کنید ضمن اینکه این فرم ها را در بسته نت به صورت کامل آورده ایم.
      موفق باشید

  16. م- محمدی می‌گوید:

    جناب آقای جلالی
    با سلام و احترام
    ۱-سوالی که مطرح است اینکه چگونه ما سیاست نت یا فرایند نت یک سازمان را طراحی کنیم و یا به عبارت دیگر نت یک سازمان خودرو ساز و یا زیر مجموعه خودرو سازان که دارای خط تولید نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک است با یک سازمانی که بصورت سفارشی و و پروژه ای کار می کند و دارای خط تولید کارگاهی و یا جزیره ای می باشد با نت یک سازمانی که کار ریخته گری می کند و با نت تاسیسات دانشگاه و یا بیمارستان چه فرقی خواهد نمود؟
    ۲-برای طرح ریزی نت اپراتوری تا چه سطح از فعالیتها باید به اپراتور واگذار شود؟
    با تشکر
    مجید محمدی

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      ۱- سیاست گذاری در حوزه نگهداری و تعمیرات کمی نیاز به تجربه و آشنایی با مباحث مدیریت استراتژیک دارد.در آنجا اهداف کلان سازمان طرح ریزی می شود و حوزه نگهداری و تعمیرات با توجه به وضعیت سازمان دیده می شود از اهداف کلان سازمانی به اهداف نگهداری و تعمیرات و از اهداف نت به شاخص های کلیدی فرآیند نت می رسید و سیستم مدیریت نت سازمان مبتنی بر این شاخصها پیش می رود.هر سازمانی با توجه به نوع کسب و کارش و نیاز تجهیزات مدل استقرارش فرق می کند. کار ساده ای نیست.
      ۲-این وابسته به مسائل زیر است:
      مدل فرآیند تولید
      میزان آشنایی اپراتورها با تجهیزات
      سطح دانش نت سازمان
      و نیاز تجهیزات به فعالیتهای اپراتوری
      بر اساس این موارد شما می توانید سطح و عمق نت اپراتوری را تعیین کنید.
      موفق باشید

  17. م- محمدی می‌گوید:

    جناب دکتر جلابی
    با سلام و احترام
    ۱-لطفا جزوات سایر مباحث طرح ریزی نت را برام ارسال کنید.
    محمدی

  18. حیدر فتح اللهی می‌گوید:

    سلام استاد ارجمند
    من دوره طرح ریزی فرایند نگهداری و تعمیرات را ثبت نام کردم و اطلاعات دوره را برای شما ارسال کردم اما دوره برای من ارسال نشده.
    با سپاس

  19. سجاد می‌گوید:

    با سلام
    سوالی در زمینه ی دوره ی مجازی طرحریزی فرایند نت داشتم
    اول اینکه آدرس پرتالی که در دوره از آن یاد شده است (رسا تدبیر)، چیست؟
    و دوم اینکه در فایل pdf روش اجرایی نت، در پایین صفحه نوشته شده صفحه ۱ از ۵، اما این فایل تنها یک صفحه دارد. فایل مشکل ندارد؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      قبلا پرتالی ایجاد شده بود که دوستانی که کلاسهای را دریافت می کردند برای اینکه فایل ها و آموزش را دریافت کنند به آنجا می رفتند ولی عدم آشنایی آنها به کار در پرتال و تغییرات دیگر باعث شده سیستم را تغییر دهیم و مستقیما کلیه فایلها و فایل اصلی آموزش را ایمیل کنیم و پرتال را غیر فعال کردیم.و فرصت نکردم محتوی درون فایل را تغییر دهم.
      در فایل پی دی اف شما فقط جهت نمونه است که زیر فرآیندها را ببینید بقیه صفحات نیاز ندارید.هر چند که در بسته کامل نت کلیه مدارک آمده است.
      موفق باشید

  20. سجاد می‌گوید:

    با سلام. آیا برای کارگاه های عملی دوره ها، مدرک هم صادر میشود؟

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      بلی آنهایی که تکلیف و کارگاه دارد اگر انجام شود و ارسال کنید بعد از راهنمای و اصلاح برایتان مدرک ایمیل می شود
      موفق باشید

  21. سجاد می‌گوید:

    با سلام. پیشنهادی در خصوص دوره ها داشتم. اینکه اگر وقت به شما اجازه میدهد، بر روی فایل پاورپوینت صدایتان را نیز داشته باشیم، تا این دوره ها خلا حضور جنابعالی را پر نماید.

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      بابت پیشنهاد خوبتان متشکرم این موضوع را یک سال و نیم است که دنبال می کنیم ولی متاسفانه فرصت و وقت لازم را برای آن پیدا نکردیم ولی به این نتیجه رسیده ایم که کار خیلی کیفیت دوره های آموزشی را بیشتر می کند انشالله در آینده انجام دهیم
      با تشکر

  22. کاظم می‌گوید:

    با سلام
    ((صفحه ۲۵ پاورپوینت آموزشی کلاس طرح ریزی فرآیند))
    پورتال آموزش مجازی رو توی سایت پیدا نمیکنم. عذر میخوام راهنمایی بفرماید.

    • ناصر جلالي می‌گوید:

      با سلام و احترام
      بلی درست می فرمایید این مربوط به قبل بود ولی اطلاعات پرتال به شکل فایل پی دی اف برایتان ایمیل گشته است و دیگر نیاز به آن پرتال نیست
      موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *