قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS خرید نرم افزار PM

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS خرید نرم افزار PM

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات با توجه به ماوژل ها و کارایی نرم افزار CMMS متفاوت است. برای خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات یا خرید نرم افزار PM یا خرید نرم افزار CMMS باید تعاریف و اطلاعات اولیه لازم را داشته باشید.

به طور کلی نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات را تحت عنوان نرم افزار نت یا نرم افزار نگهداری و تعمیرات یا نرم افزار PM یا نرم افزار CMMS می شناسند ولی به صورت استاندارد و علمی به کلیه نرم افزارهایی که مدیریت نگهداری و تعمیرات را انجام می دهند نرم افزار سیستم مدیریت نگهداری و تعهمیرات مکانیزه یا سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات کامپیوتریزه شده CMMS computerized maintenance management system می گویند. البته هر چه شما بیشتر در خصوص اینکه نگهداری و تعمیرات چیست؟ بدانید اهمیت و ارزش خرید نرم افزار نت بیشتر متوجه می شوید.

برای اینکه در خصوص نرم افزار نگهداری و تعمیرات اطلاعات جامع تری از نظر ماژول و محتوی آن داشته باشید به وب سایت نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS یا نرم افزار نگهداری و تعمیرات آویژه PMworks مراجعه کنید.

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS برای خرید نرم افزار PM

برای خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات معمولا ارائه دهنده های نرم افزار CMMS مدل های مختلفی را برای محاسبه قیمت نرم افزار CMMS بکار می برند. در مطلب مدل های قیمت گذاری نرم افزار نگهداری و تعمیرات و نحوه خرید نرم افزار PM تشریح می شود. ضمن اینکه دانلود رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS را پیشنهاد داده می شود.

مدل های قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات

مدل قیمت گذاری نرم افزار نت مبتنی بر چند پارامتر می باشد یک تعداد تجهیزات ورودی به نرم افزار نت و دو تعداد کاربران ادمین یا کاربران اصلی نرم افزار که دسترسی کامل و با بخش های اصلی نرم افزار PM کار می کنند و سه تعداد کاربران که باید به نرم افزار CMMS دسترسی برای ثبت درخواست کار و ارائه گزارش کار فعالیت های نگهداری و تعمیرات داشته باشند. پس سه عامل تعداد تجهیز ، تعداد کابر ادمین و کاربران نرم افزار عوامل تعیین کننده در قیمت نرم افزار CMMS می باشند.

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS به تعداد ماژول های منتخب مشتری نیز وابسته است ولیکن یک CMMS استاندارد باید یک سری ماژول استاندارد را حتما داشته باشد که مفهوم نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS را شامل شود و بقیه ماژول ها مثل ماژول پیامک یا هزینه یا داشبورد و غیره ماژول های تکمیلی می باشد که به ارائه خدمات مدیریت نگهداری و تعمیرات نرم افزار کمک می کنند ولیکن بدون آنها نرم افزار نت کارایی خودش را دارد.

با توجه به موارد ذکر شده قیمت نرم افزار نت PM می تواند از حدود 100 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان باشد. برای یک سازمان کوچک با تعداد حدود 500 تجهیز و یک نفر ادمین و 20 نفر کاربر می تواند یک نرم افزار استاندارد CMMS با قیمت 150 میلیون تهیه کند اما یک سازمان بزرگ که بالای 10 هزارتجهیز و 5 نفر ادمین و 50 نفر کاربر حدود 300 الی 500 میلیون تومان هزینه نرم افزارمی باشد و برای یک سازمان با بیش از 50 هزار تجهیز و بالای 10 نفر ادمین و بالای 100 نفر کابر قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات می تواند بالای 2 میلیارد تومان نیز باشد.

خرید نرم افزار PM یا خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات

در خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات دقت کنید نرم افزارهای حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات ارزان یا سبک یا اکسلی و غیره عملا نرم افزار نگهداری و تعمیرات استانداردی نیستند. دو نرم افزار سازمانی وجود دارد که نرم افزارهای مهم و کلیدی هستند واکثر سازمان ها برای پیاده اسازی آنها چالش دارند. این دو نرم افزار عبارتند از نرم افزار برنامه ریزی تولید و نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات که همان نرم افزار PM است.

نرم افزارهای برنامه ریزی تولید و برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات باید استاندارد و حرفه ای باشند و قابلیت آن را داشته باشند که متناسب با نیازهای هر سازمان امکانات لازم را داشته باشند. لذا این نرم افزارهای به نسبت به دیگر نرم افزارهای سازمانی مثل حسابداری ، انبارداری ، حقوق و دستمزد ،‌ اتوماسیون اداری و غیره گران قیمت تر و پیچیدگی بیشتری دارند.

در خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات دقت کنید و نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

نکات مهم در خرید نرم افزار CMMS

  1. از شرکتی نرم افزار نگهداری و تعمیرات تهیه کنید که حتما در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات فعالیت دارد و کارهای آموزشی و مشاوره ارایه می دهد.
  2. نرم افزار مبتنی بر استانداردهای حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات باشد و بخصوص اینکه رویکرد نرم افزار تجهیز محور باشد نه ساختار سازمانی محور
  3. حتما امکان سنجی کنید که شرکت ارائه دهنده نرم افزار خدمات آموزش و مشاوره به شما در طول پیاده سازی نرم افزار بدهد .
  4. مدل پشتیبانی نرم افزار را حتما مدنظر داشته باشید پشتیبانی را حداکثری در نظر داشته باشید به طوری که بتوانید هم از نرم افزار و هم از جنبه آموزش و مشاوره نحوه کارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات از شرکت ارائه دهنده خدمات بگیرید.

لیست ماژول های نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS برای خرید نرم افزار CMMS

دراین جا لیستی کامل و حرفه ای از ماژول های یک نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS استاندارد را مشاهده می کنید:

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS خرید نرم افزار PM

عنوان ماوژل های نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS مهم و کلیدی که وجودشان در نرم افزار اجباری است تا ماهیت یک نرم افزار PM پیدا کند:

  1. مدیریت نیروی انسانی
  2. مدیریت تجهیزات
  3. مدیریت مکان
  4. مدیریت قطعات یدکی
  5. آرشیو فنی
  6. استانداردسازی نت
  7. برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
  8. تحلیل خرابی
  9. گردش کار
  10. کارتابل کاربری
  11. سطح دسترسی
  12. تامین کنندگان
  13. شاخص های عملکردی
  14. گزارشات
  15. هزینه های نگهداری و تعمیرات
  16. داشبورد مدیریت

لیست فوق می توانید به صورت مفصل تر در سه مدل قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS در طرح های برنزی و نقره ای و طلایی تعریف شود که قیمت نرم افزار نت بر اساس امکانات آن متفاوت است:

لیست ماژول های نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS

دانلود رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS

عملا نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیچیدگی داشته و داده های زیادی لازم است در نرم افزار وارد شود تا بتوان از آن استفاده کرد. به طور کلی نرم افزار رایگان وجود ندارد و نرم افزار PM استاندارد با توجه به مباحث مطروحه ارزش خودش را دارد. برای اینکه دمو رایگان نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS را دریافت کنید در سایت نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه PMworks مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =