تماس با ما
ناصر جلالی (مدیرعامل): ۰۹۱۲۰۵۵۷۴۳۷
بهزاد غلامزاده (مدیرپروژه): ۰۹۱۲۰۵۵۷۴۳۸
ماموریت ما:
ارائه مشاوره و نرمافزار مدیریت دارایی فیزیکی (نگهداشت) برای صنایع کشور جهت کاهش هزینه و افزایش عمر تجهیزات
خدمات ما
عمده فعالیتهای ما در صنایع کشور:
1. ارائه نرم افزار نگهداری و تعمیرات آویژه
2. ارزیابی مدیریت نگهداری و تعمیرات
3. ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی
4. آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات
5. مشاوره استقرار مدیریت نگهداری و تعمیرات
6. مشاوره کسب و کار اینترنتی
سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات CMMS
توسط ناصر جلالیتعاریف و چک لیست و انتخاب و دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS یا سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات CMMS تجهیزات یک مقاله جامع در خصوص نرم افزار CMMS
نت پیشگیرانه PM کارخانه بر چه اساسی است؟
توسط ناصر جلالینت پیشگیرانه PM کارخانه بر چه اساسی است؟ سیاست های تعویض و عملیات پیشگیری بر چه مبنایی برنامه ریزی شده است؟ نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM چیست؟ Preventive Maintenance
بعد از محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE چه کار کنید!؟
توسط ناصر جلالیبعد از محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE چه باید کرد تشریح شده است سه گام مهم در محاسبه شاخص OEE و تحلیل آن و اقدامات لازم برای بهبود شاخص OEE
برای استقرار نگهداری و تعمیرات پایدار چگونه عمل کنیم؟
توسط ناصر جلالیاستقرار نگهداری و تعمیرات پایدار یکی از رموز موفقیت در کاهش توقفات ماشین آلات و تجهیزات کارخانه است تا سلامتی تجهیزات و دارائی های سازمان را تضمین نماید و شاخص اثر بخشی کلی تجهیزات در حد بهینه و بالای خود قرار گیرد. اهمیت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اهداف نگهداشت باعث می شود که به سمت یک پایداری و استمرار مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان پیش برود.
شاخص پاداش آکورد ماهانه مبتنی بر شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE
توسط ناصر جلالیشاخص پاداش یا آکورد ماهانه کارخانه را بر مبنای شاخص اثر بخشی کلی تجهیزات پایه ریزی کنید.
ایمنی در نگهداری و تعمیرات مبتنی براستاندارد ایزو ۴۵۰۰۱
توسط ناصر جلالیایمنی در محیط کار و صنعت مبتنی بر استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ رعایت ایمنی در نگهداری و تعمیرات و پرسنل فنی سازمان سیستم های ایمنی شغلی و ایمنی و بهداشت را جدی بگیرید
کایزن چیست ؟ KAIZEN در بهبود مستمر
توسط ناصر جلالیکایزن چیست ؟ ابزاری برای بهبود مستمر در سطح کارخانه است. در مورد کایزن مطالب ، مقالات و کتب زیادی در ایران چاپ شده است و یکی از ابرازهای بهبود در سازمانها می باشد و طبق معمول وارداتی از کشور ژاپن است!
۹۰ درصد تمامی آموزشهای سازمانی بی ارزش است
توسط ناصر جلالیآموزشهای سازمانی عمدتا به صورت روتین و تناوب های خاص برگزار می شود. واحد آموزش سازمان طبق امکان سنجی و درخواست های دریافتی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام می کند. اما جای سوال است که این آموزش ها چقدر برای سازمان می باشد؟